Není to poprvé, co společnost AuroGenio a rozhovor s majitelem Markem Muczkou zaplnili stránky časopisů vydavatelství C.O.T. media. V dubnovém vydání časopisu Komora.cz, jež se zabývá podnikáním a průmyslem, byla věnována dvojstránka Marku Muczkovi a jeho pohledu na marketing a investice do umění.
„Be unique like art“ – tímto heslem Mark Muczka vyzývá všechny, kteří se chtějí odlišit, vytvořit si svoji vlastní identitu nebo chytře investovat do umění. Zakladatel společnosti AuroGenio, která na jedné straně buduje značku umělce a na druhé straně umožňuje firmám odlišit se, se snaží posouvat hranice konvenčních představ o umění stále dál a daří se mu to skvěle. Jak je vidět na spolupráci se společnostmi z nejrůznějších odvětví, fantazie se meze nekladou a ve světě umění není nic nemožné.
Celý článek si můžete přečíst pod tímto odkazem